مجله خبریصنایع ساختمانی

تهاتر کالا با واحدمسکونی برای تامین مصالح ساختمانی

رئیس فراکسیون راهبردی مجلس با بیان اینکه تهاتر کالا با واحد مسکونی یکی از راهبردهای کنفرانس ملی اقتصاد مسکن برای تامین مصالح ساختمانی پروژه های مسکن سازی است گفت: تاکنون بالغ بر ۲۰ هزار میلیارد تومان تفاهم نامه برای انجام تهاتر انجام شده است.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از ایرنا، سید محمدرضا میرتاج‌الدینی در توضیح دومین نشست شورای هماهنگی کنفرانس ملی راهبردهای اقتصادی مسکن انبوه سازی و معماری پایدار گفت:‌ کنفرانس ملی راهبردهای اقتصاد مسکن با همکاری فراکسیون راهبردی و کمیسیون عمران مجلس و با حضور نهادهای فعال در حوزه مسکن اعم از بخش حاکمیتی و خصوصی برگزار می شود. این دومین جلسه‌ شورای هماهنگی این کنفرانس ملی است که با حضور تمامی افراد موثر در حوزه مسکن تشکیل شد.

رئیس فراکسیون راهبردی مجلس افزود: در نشست شورای هماهنگی برگزاری کنفراس ملی اقتصاد مسکن کارهای علمی و حقوقی برای فعالیت در عرصه ساخت و ساز در حال تدوین بوده تا در زمان برگزاری این کنفرانس با حضور مقامات کشوری تفاهمنامه های همکاری امضا شود.

میرتاج‌الدینی مهمترین موضوع ساخت مسکن را تامین منابع مالی و مصالح ساختمانی دانست و عنوان کرد: راهکارهای تامین مالی و تامین مصالح ساختمانی ساخت مسکن در کنفرانس ملی اقتصاد مسکن مطرح و راهکاری تحت عنوان تهاتر کالا با واحدهای مسکونی اجرایی می شود. هم اکنون ۶۰ درصد هزینه ساخت مسکن را مصالح ساختمانی تشکیل داده که خوشبختانه تاکنون از راهکار کنفرانس ملی استقبال خوبی شده و برای حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان تهاتر کالا تفاهم امضا شده که احتمالا تا روز برگزاری همایش این رقم افزایش پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: برگزاری این کنفرانس و تلاش های صورت گرفته برای رونق ساخت و ساز در جهت اجرای قانون غنی و مترقی جهش تولید مسکن و تحقق برنامه ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا