فن آوری های ساختمانیمجله خبری

خانه کودکی ترامپ به بازار فروش بازگشت

به گزارش ساختمان آنلاین:  اما این بار، آژانس املاک مستقیماً در حال درخواست از هواداران رئیس جمهور برای خرید خانه به قیمت بی‌سابقه سه میلیون دلار و دادن آن به رئیس جمهور به عنوان یک هدیه است.

آژانس Paramount Realty روز سه‌شنبه، جمع‌آوری سرمایه در سایت سرمایه‌گذاری جمعی GoFundMe را ایجاد کرد و از هواداران ترامپ خواست برای رسیدن به مبلغ سه میلیون دلار، کمک مالی اهدا کنند.

اگر این پول گردآوری شود، خانه به رئیس جمهور در حال خروج داده می‌شود.

این آژانس سعی کرد خانه کودکی دونالد ترامپ را که در محله ثروتمند Jamaica Estates واقع در منطقه کویینز نیویورک واقع شده، در مزایده‌های سنتی به مبلغ سه میلیون دلار بفروشد، اما موفق نشد.

“میشا حقانی”، مشاور املاک Paramount به خبرگزاری فرانسه گفت: آژانس سپس به ایده سرمایه‌گذاری جمعی رسید که هرگز قبلاً انجام نشده بود.

وی اظهار کرد: احتمال اینکه یک میلیون نفر از هواداران ترامپ هر کدام سه دلار بپردازند، از اینکه یک خریدار ثروتمند ۳ میلیون دلار بپردازد، بیشتر است.

بر اساس معیارهای املاک و مستغلات حقانی، خانه ۵ اتاق خوابه‌ای که دونالد ترامپ تا سن ۴ سالگی در آنجا زندگی می‌کرد و بعد از آنجا به خانه‌ای مرفه‌تر در همان نزدیکی جابه‌جا شد، بیش از یک میلیون دلار نمی‌ارزد؛ اما ارزش ناملموس آن است که این خانه را منحصر به فرد می‌کند.

آقای حقانی توضیح داد: این خانه اندکی بعد از رئیس جمهور شدن ترامپ در مارس ۲۰۱۷ به قیمت ۲.۱۴ میلیون دلار فروخته شد؛ و حالا که این شخص بانفوذ پیشین عرصه املاک قرار است در ژانویه کاخ سفید را ترک کند، خرید خانه کودکی وی، تقریباً به منزله تشکر یا هدیه‌ سرراهی کسانی است که عاشق او هستند.

وی افزود: به آقای ترامپ که ایالت محل اقامت خود را در اکتبر ۲۰۱۹ از نیویورک به فلوریدا تغییر داده، در مورد پروژه خانه مشاوره‌ای داده نشده است.

این مشاور املاک گفت: حتی اگر دیگر این خانه را نخواهد- اگر چه در سال ۲۰۱۶ که خانه برای فروش قرار گرفت گفت می‌خواهد آن را بخرد- این‌طور نیست که هوادارنش برای هیچ و پوچ سرمایه‌گذاری کرده باشند؛ صفحه GoFundMe بیان می‌کند که این خانه سپس به خیریه‌ای به انتخاب آقای ترامپ، اهدا خواهد شد.

وی گفت: و اگر دونالد ترامپ خیریه‌ای انتخاب نکند، ما یکی برای او انتخاب خواهیم کرد.

بلافاصله بعد از ایجاد صفحه GoFundMe برای خانه کودکی ترامپ، این سایت جمع‌کننده سرمایه، یک اهدایی ۴۵ دلاری دریافت کرد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا