راه و شهرسازیمجله خبری

مقاوم‌سازی مسکن‌ روستایی در اولویت است

به گزارش ساختمان آنلاین: ناصر خوش خبر، در ستاد بحران بخش سرداران شهرستان نهبندان گفت: مقاوم سازی مسکن روستایی از اصول اساسی استان است که در اولویت بندی برنامه ها، بالاترین امتیاز را هم دارد.

وی تصریح کرد: در موضوع احداث مسکن در روستاها باید از الگویی پیروی شود که سلامت مردم را تضمین کند.

معاون استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: ما باید در برنامه ریزی ها و تأمین زیرساخت ها به گونه‌ای دقت نظر داشته باشیم که اطمینان خاطر حاصل شود.

خوش خبر گفت: اگر برنامه ریزی‌ها درست و اصولی باشد و واحدهای مسکونی ایمن ساخته شوند، چنانچه حادثه ای رخ بدهد، نگرانی نداریم.

وی اظهار کرد: ما هر چه قدر هم که خوب کار کنیم اما در زمان وقوع حادثه، کمترین تلفات، پاسخگویی ما را می‌طلبد.

معاون استاندار خراسان‌جنوبی بر آمادگی همیشگی اعضای ستاد بحران تأکید کرد و گفت: اعضای ستاد بحران در هر حوزه‌ای باید آمادگی لازم برای واکنش درست در زمان بحران را داشته باشند.

خوش خبر با اشاره به زلزله امروز که مناطقی از سربیشه و نهبندان را لرزاند، یادآور شد: خوشبختانه این زمین لرزه‌ها، خسارتی به همراه نداشته است؛ مدیران باید در شرایط وقوع حادثه در جمع مردم حضور داشته باشند.

در پی زمین لرزه هایی که از صبح امروز مناطقی از شهرستان‌های سربیشه و نهبندان را لرزاند، خوش خبر سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار به همراه میرجلیلی مدیرکل مدیریت بحران استانداری و بیکی و محمدی فرمانداران شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در روستاهای این دو شهرستان حضور یافته و شرایط این مناطق را ارزیابی کردند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا