مجلس و ارگان هامجله خبری

بهره‌برداری از 230 واحد مسکونی در دنا

به گزارش ساختمان آنلاین:   کیامرث حاجی زاده در این باره در جمع رسانه ها اظهار داشت: بر اساس آخرین اقدامات انجام شده، سقف گذاری افزون بر یک هزار و ۱۰۰ واحد انجام شده است و بقیه واحد ها در مرحله دیوارچینی و ساخت سقف هستند.

وی عنوان کرد: طبق زمان بندی انجام شده در دوهفته آینده شاهد بهره برداری از فاز نخست این واحد های مسکونی بازسازی شده خواهیم بود.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر کیفیت و نظارت در ساخت و ساز ها، تصریح کرد: یکی از مسائلی که باید در ساخت و سازها انجام شود بحث کیفیت است که با برنامه ریزی های انجام شده همه دستگاه های ناظر بر ساخت و سازها این مسائل را پیگیری می کنند.

حاجی زاده با اشاره به اینکه قبل از شروع فصل سرما باید این منازل تحویل مردم شوند، تاکید کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان دستگاه متولی در ساخت و ساز ها پای کار بوده و امید است با همکاری مردم تا قبل از شروع فصل سرما این منازل را به بهره برداری برسانند.

وی ابراز داشت: کار تعمیر مدارسی که آسیب دیده و نیاز به تعمیرات داشتند کامل شده است و با پیگیری های انجام شده چند مدرسه احداثی نیز شروع به کار کرده اند.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اداره کل نوسازی مدارس استان باید بر ساخت و ساز مدارس نظارت جدی داشته باشد تا طبق زمان بندی و در موعد مقرر تکمیل شوند.

وی عنوان کرد: در بحث زیرساخت های شهری اعتبارات خوبی لحاظ شده است که ۵۰ درصد این اعتبارات تخصیص داده شده است که شهرداری باید بزودی پروژه های زیرساختی شهری را شروع کند.

زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۵.۶ ریشتر، ساعت ۲۲ و ۵ دقیقه و ۳۴ ثانیه چهارشنبه شب ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ شهر سی‌سخت مرکز شهرستان دنا را در استان کهگیلویه و بویراحمد لرزاند.

در پی وقوع زلزله ۵ و ۶ دهم ریشتری به ۳ هزار و ۷۰۰ واحد از منازل مسکونی خسارت وارد شد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا