بورس و بازارمجله خبری

افزایش نظارت‌ها بر بازار اجاره در همدان

به گزارش ساختمان آنلاین:   ابراهیم‌جمالی با اشاره به مصوبه ستاد ملی ‌کرونا درباره تمدید قرارداد اجاره مستأجرین، اظهارکرد: طبق مصوبه ستاد ملی کرونا مستأجران می‌توانند یک سال دیگر قرارداد خود را تمدید کرده و مالکان باید ۱۵ درصد به مبلغ قرارداد قبلی خود اضافه‌ کنند.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به جزئیات مصوبه ستاد ملی‌کرونا، افزود: مالکان اجازه ندارند تا یک سال برای مستأجرین حکم تخلیه بگیرند بلکه می‌توانند با افزایش ۱۵ درصدی به مبلغ قرارداد قبلی، قرارداد خود را تمدید کرده و هرگونه افزایش بیش از ۱۵ درصد تخلف بوده و به هیچ وجه قابل قبول نخواهد بود و درصورت مشاهده به شدت با آن برخورد خواهیم کرد.

جمالی درمورد پیگیری تخلفات، گفت: گشت‌های نظارتی اتحادیه مشاورین املاک و واحد بازرسی‌ اتاق‌اصناف هرروزه در سراسر شهر به نظارت خود ادامه داده و با هرگونه تخلفی برخورد می‌کنند.

وی در پایان با اشاره به مهاجرت معکوس از شهر به روستا به دلیل افزایش قیمت اجاره‌ مسکن در شهر، افزود: به‌طورقطع با افزایش اجاره بهای مسکن عده‌ای از مردم ناچار به این هستند که محل زندگی خود را به محلات پایین‌تر برده و مردمی که در حاشیه شهر زندگی می‌کنند ممکن است به روستا مهاجرت کنند اما متأسفانه آمار دقیقی در این باره در دست نداریم و این موضوع مستلزم تحقیقات گسترده است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا