مجلس و ارگان هامجله خبری

اطلاعیه وزارت علوم درباره ارائه تسهیلات مسکن به اعضای هیات علمی

به گزارش ساختمان آنلاین: ستاد امور رفاهی اعضای هیأت علمی اعلام کرد: با توجه به مصوبه شورای پول و اعتبار به بانک‌ها و شروع ارائه تسهیلات (تسهیلات مسکن ۵ میلیارد ریالی) به اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها، متأسفانه یکی از بانک‌ها تاکنون اقدام به پرداخت این وام نکرده است و با وجود نامه‌نگاری و گفتگوی تلفنی، همچنان این بانک از ارائه تسهیلات خودداری کرده است.

لذا به ناچار معاونت‌های مالی دانشگاه‌هایی که حقوق خود را توسط این بانک پرداخت می‌کنند، باید با گفتگو با شعب بانک مذکور در صورت عدم اخذ موافقت از این بانک‌ها حساب‌های خود را به بانک‌های دیگر انتقال دهند که امکان ارائه تسهیلات به اعضای هیأت علمی خودشان را فراهم کنند.

ضمناً جلسه‌ مجازی پرسش و پاسخ با دبیر ستاد امور رفاهی در هفته دیگر برگزار خواهد شد که متقاضیان در صورت تمایل می‌توانند با هماهنگی با ستاد امور رفاهی در این جلسه به صورت مجازی حضور پیدا کنند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا