بورس و بازارراه و شهرسازیمجلس و ارگان هامجله خبری

قیمت سیمان و میلگرد کاهش خواهد یافت

به گزارش ساختمان آنلاین:  علی نیک زاد در تشریح نشست روز سه شنبه ۱۶ شهریور خود با سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت که پیرامون ساماندهی وضعیت بازار فولاد و سیمان بود، گفت: پیش از این دو سرپرست و یک وزیر دولت دوازدهم قول‌هایی درباره ساماندهی بازار فولاد و سیمان داده بودند که متأسفانه نتوانستند به قول‌های خود عمل کنند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ظرفیت تولید فولاد وسیمان در کشور نسبت به مصرف آن بیشتر است، اظهار داشت: در نشست امروز و بنا به قول وزیر صمت مقرر شد کیسه سیمان که هم اکنون در بازار ۲۷ هزار تومان است، ظرف ۱۵ روز به ۲۵ هزار تومان برسد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین قیمت هر کیلوگرم میلگرد با ارزش افزوده ۱۷ هزار تومان است که قرار شد قیمت آن نیز ساماندهی شده و به ثبات برسد از این رو این دو کالا در سه مقطع یک ماهه به طور کامل ساماندهی می‌شود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا