مجلس و ارگان هامجله خبری

پرداخت کمک‌اجاره‌بها به مددجویان سمنانی

به گزارش ساختمان آنلاین:  محمد قوسی، قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان اظهار کرد: علاوه بر حمایت ماهیانه برای کمک به پرداخت اجاره مسکن، به مددجویان تحت حمایت ودیعه مسکن نیز پرداخت می‌شود.

وی تصریح کرد: تا کنون بیش از ۴۰۰ میلیون تومان ودیعه مسکن از محل تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان کمیته امداد استان سمنان پرداخت‌شده است.

وی با بیان اینکه وضعیت مسکن مددجویان باهدف ایجاد سرپناه برای داشتن کانون گرم خانواده رصد و پایش می‌شود، یادآور شد: تعدادی از مددجویان با توجه به شرایط کاری در محل کار، برخی با بهره‌مندی از خیرین در فضای مجانی، برخی مستأجر و برخی با حمایت کمیته امداد صاحب‌خانه می‌شوند.

قوسی با بیان اینکه در حال حاضر قریب به ۱۹ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد از خدمات حمایتی این نهاد بهره‌مند می‌شوند، تصریح کرد: بیش از چهار هزار و ۸۰۰ خانوار از این مجموع خانواده‌های جدیدی هستند که در قالب تبصره ۱۴ از خدمات موردی این نهاد مولود انقلاب خدمات دریافت می‌کنند.

قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان به شرایط اقتصادی و معیشتی فعلی جامعه اشاره کرد و گفت: مردم استان سمنان می‌توانند کمک‌های خود را به‌صورت نقدی و غیر نقدی برای حمایت از این خانوارها داشته باشند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا