مجلس و ارگان هامجله خبری

ثبت‌نام ۵۴۰۰ مستأجر برای اخذ وام ودیعه

به گزارش ساختمان آنلاین:  مجید صالحی‌امیر با بیان اینکه مرحله دوم پرداخت تسهیلات کمک ودیعه اجاره مسکن به مستأجران از روز چهارشنبه ۲۶ خردادماه آغاز شده است، اظهار کرد: تمامی مستأجران واجد شرایط دریافت تسهیلات کمک ودیعه اجاره مسکن می‌توانند از تاریخ مذکور به سامانه https://tem.mrud.ir مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند که تاکنون ۵۴۲۳ نفر در استان همدان ثبت نام کرده اند.

معاون مسکن اداره‌کل راه و شهرسازی استان همدان با اشاره به اینکه سقف تسهیلات کمک ودیعه اجاره مسکن در استان همدان ۲۵ میلیون تومان است، اضافه کرد: متقاضیان دریافت این تسهیلات باید متأهل یا سرپرست خانوار باشند.

وی با بیان اینکه تاریخ انعقاد اجاره‌نامه واحد مسکونی باید مربوط به شش ماهه نخست سال ۱۴۰۰ باشد، یادآور شد: متقاضیان باید دارای اجاره‌نامه رسمی یا اجاره‌نامه ثبت شده در سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات و دارای کد رهگیری باشند.

صالحی‌امیر خاطرنشان کرد: در مرحله نخست که از تاریخ ۴ مرداد ۹۹ آغاز شد و در تاریخ ۹ مرداد به اتمام رسید، ۲۱ هزار و ۲۳۱ نفر در استان ثبت نام کردند که ۱۰۵۴ هزار میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال تسهیلات کمک ودیعه اجاره مسکن پرداخت شد.

ثبت نام مرحله دوم پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به مستأجران از تاریخ ۲۶ خرداد آغاز شده است و تا ۳۱ خرداد ادامه دارد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا