مجلس و ارگان هامجله خبری

تامین زمین 1080واحد ملی مسکن در زنجان

به گزارش ساختمان آنلاین:    رضا خواجه‌ای در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در طول یک سال گذشته ۵۸ واحد مسکونی برای اقشار کم‌درآمد در استان احداث و اکنون ۱۱۵ قطعه زمین برای تامین ۱۰۸۰ واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن در استان زنجان دریافت شده است.

وی با اشاره به طراحی ۷۶۸ واحد مسکونی به مساحت ۱۱۶ هزار و ۸۷۰ مترمربع در طول یک سال گذشته از سوی این نهاد، افزود: آغاز به ساخت پروژه‌های جدید در قالب طرح اقدام ملی و مسکن محرومان به تعداد ۱۰۵۶ واحد در سطح استان، از دیگر اقدامات این نهاد به شمار می‌آید.

این مسئول ادامه داد: پروژه‌های مسکونی ۳۶۸ واحدی گلشهر زنجان، ۹۶ واحدی هیدج، ۱۶ واحدی صائین‌قلعه، ۹۶ واحدی آب‌بر، ۱۲۶ واحدی خرم‌دره و ۸۰ واحدی فاز ۲ هیدج، از جمله پروژه‌هایی است که در قالب طرح اقدام ملی از سوی این نهاد انقلابی در حال اجرا است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان، مهم‌ترین اهداف و رسالت این نهاد را تأمین مسکن محرومان و اقشار کم‌درآمد دانست و خاطرنشان کرد: تامین مسکن گامی مهم در دست‌یابی به توسعه پایدار است که در حال حاضر این نهاد انقلابی به این موضوع توجه جدی دارد، به طوری که در راستای سیاست‌ و راهبردهای توسعه‌ای مسکن کشور گام برداشته و مطابق با رویکردها و راهبردهای حمایتی از اقشار ضعیف جامعه حرکت کرده است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا