مجلس و ارگان هامجله خبری

آغاز ثبت‌نام مسکن ملی در خراسان شمالی

به گزارش ساختمان آنلاین:  سیدعبدالمجید نژادصفوی اظهار داشت: سهم استان از طرح اقدام ملی مسکن در شهر بجنورد چهار هزار واحد، شیروان، اسفراین و جاجرم هر کدام هزار و ۵۰۰ واحد است.

وی افزود: در قالب این طرح برای شهروندان در شهرهای گرمه و درق هر کدام ۴۰۰ واحد، ایور ۳۰۰ واحد، تیتکانلو ۲۰۰ واحد و فاروج ۱۰۰ واحد مسکونی ساخته می شود.

وی اظهار داشت: پیش از این هشت هزار و ۸۰ نفر در استان برای دریافت مسکن طرح اقدام ملی ثبت نام کرده بودند که از این تعداد کمتر از ۷۰۰ نفر نسبت به واریز وجه آورده اولیه اقدام کرده اند.

نژادصفوی با بیان اینکه مهلت پرداخت آورده برای دریافت مسکن در طرح اقدام‌ملی پایان یافته است، گفت: متقاضیانی که آورده اولیه ۴۰۰ میلیون ریالی را واریز نکنند، از لیست متقاضیان حذف می شوند.

وی افزود: متقاضیانی که به دلیل انتخاب شهر محل تقاضا، انصراف داده یا رد درخواست شده‌اند، می‌توانند در زمان اعلامی از طریق پیامک با مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی مسکن نسبت به تغییر شهر محل تقاضای خود بر اساس شرایط اعلام شده از سوی این وزارت در اطلاعیه‌های بعدی اقدام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: سهم استان در مرحله سوم طرح اقدام ملی مسکن قابل توجه است و در این زمینه در رتبه های نخست استان ها قرار دارد.

بر اساس اعلام مسوولان اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی برای حل مشکل کمبود مسکن در شهرها و روستاهای این استان باید ۳۵ هزار واحد مسکونی ساخته شود.

استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است که ۴۴ درصد از جمعیت آن در روستاها سکونت دارند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا