مجلس و ارگان هامجله خبری

معرفی ۱۹ هزار راننده خودروی سنگین به پروژه‌های مسکن ملی

به گزارش ساختمان آنلاین:   محمد اسلامی در گفت وگو با خبر رادیو درباره توسعه زیرساخت‌های شهری در شهرهای جدید همزمان با اجرای پروژه‌های ساخت مسکن به افتتاح یا کلنگ زنی ۲,۲۰۰ هزار میلیارد تومان پروژه روبنایی و زیربنایی در شهر جدید پردیس در هفته گذشته اشاره کرد و گفت: ما از ابتدا هم بنایمان این بود که اگر پروژه‌های ساخت مسکن را شروع می‌کنیم، منتظر دستگاه‌های اجرایی دیگر نباشیم تا زیرساخت‌ها یا روبنا را فراهم کنند.

وی تأکید کرد: تا به امروز فقط ۲۷ هزار میلیارد تومان در شهر جدید پردیس برای امور آب، فاضلاب، برق، گاز، احداث خیابان، ایجاد دیوار حائل، پارک و بوستان، بازار، مراکز محله، مراکز تجاری، مدرسه، خانه بهداشت، پاسگاه پلیس و… هزینه کرده‌ایم؛ از این طریق توانسته‌ایم کیفیت زندگی را در پردیس ارتقا دهیم و گسترش دهیم.

وزیر راه و شهرسازی درباره مسکن رانندگان یادآور شد: برای رانندگان سهمیه در نظر گرفته‌ایم؛ تشکل‌ها و انجمن‌های صنفی آنها اسامی را استخراج کرده و به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای داده‌اند؛ دو هفته قبل ۱۹ هزار نفر از رانندگان را به پروژه‌های مختلف طرح اقدام ملی مسکن معرفی کرده‌ایم. همچنین از مسکن مهرهای موجود هم به آنها داده خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: البته تعداد رانندگان نیازمند مسکن بیشتر از این تعداد است و مرتباً در حال به روز رسانی لیست آنها در همکاری سازمان راهداری با معاونت مسکن هستیم تا به تدریج به پروژه‌های مسکن ملی معرفی شوند؛ تفاهم نامه چند جانبه ای که قبلاً در این خصوص میان معاونت مسکن و سازمان راهداری و تشکل‌های صنفی رانندگان به امضا رسیده بود، به جریان خواهد افتاد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا