مجله خبریراه و شهرسازی

روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در فارس قابل قبول است

قائم‌مقام وزیر و معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت راه و شهرسازی گفت:‌ روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان فارس قابل قبول و رو به جلو است.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از ایسنا، محمدعلی زهره‌ای در حاشیه بازدید از پروژه‌های نهضت ملی مسکن استان فارس در شیراز، گفت: براساس گزارش‌های ارائه‌شده، نحوه همکاری استانداری، دستگاه‌های اجرایی و مدیران استانی در فارس در اجرای طرح نهضت ملی مسکن مطلوب است و این طرح با همراهی همه مجموعه‌ها به خوبی در حال پیشرفت است.

وی ادامه داد: گزارش‌ها حاکی از آن است که همراهی و همکاری بانک‌های استان به‌ویژه بانک مسکن در اجرای طرح نهضت ملی مسکن خوب است و مردم استان فارس به‌زودی خبرهای خوبی در بحث نهضت ملی مسکن خواهند شنید.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت راه و شهرسازی روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در کشور را نیز خوب و قابل قبول ارزیابی کرد و گفت: وزیر راه و شهرسازی به‌شکل ویژه پیگیر اجرای طرح نهضت ملی مسکن در تمام استان‌های کشور است.

زهره‌ای افزود: کل کشور تبدیل به کارگاه عمرانی شده است و آن دسته از استان‌هایی که روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در آنها به واسطه تاخیر در تامین زمین با کُندی همراه بود در تلاشند با شتاب دادن به کار، خود را به سایر استان‌ها برسانند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا