مجلس و ارگان هامجله خبری

بررسی وضعیت پروژه مسکن ملی در لرستان

به گزارش ساختمان آنلاین:  رضا پیامنی در ادامه گفت: در طرح اقدام ملی مسکن سهمیه‌ای که برای لرستان در نظر گرفته شده، احداث 10 هزار و 776 واحد است که از مجموع 37 هزار و 450 متقاضی، هشت هزار نفر از آنها واجد شرایط شناخته شدند.

وی با بیان اینکه تاکنون سه هزار و 463 نفر آورده خود را به مبلغ 40 میلیون تومان واریز کرده‌اند، افزود: سایر هزینه‌های ساخت نیز به تدریج و براساس پیشرفت فیزیکی واحدها دریافت می‌شوند.

معاون باز آفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی لرستان عنوان کرد: در طرح اقدام ملی مسکن برای شهرهای بالای 100 هزار نفر مانند خرم‌آباد، بروجرد و دورود راه و شهرسازی، متولی تأمین مسکن است و در شهرهای زیر 100 هزار نفر، مسئولیت با بنیاد مسکن است‌.

وی با بیان‌ اینکه در خرم‌آباد 541 هزار و 941 متر مربع زمین برای پروژه مسکن مهر در نظر گرفته شده، خاطرنشان کرد: فعلاً تامین زمین برای ساخت واحدهای مسکن ملی در 2 شهر خرم‌آباد و چگنی انجام شده سایر شهرها نیز در صورت تأمین زمین، مراحل ساخت واحدها آغاز می‌شود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا