مجله خبریبورس و بازار

۲۲ هزار و ۶۷۱ واحد مسکونی روستایی تسهیلات از بانک مسکن دریافت کردند

عضو هیات مدیره بانک مسکن از تخصیص سه‌هزار و ۹۷۳ میلیارد تومان تسهیلات مسکن روستایی برای ساخت ۲۲ هزار و ۶۷۱ واحد مسکن روستایی خبر داد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از وزارت راه و شهرسازی، «محسن فاضلیان» روند ارائه تسهیلات مسکن روستایی توسط آن بانک را اعلام کرد و افزود: تسهیلات پرداخت شده مسکن روستایی توسط بانک مسکن در سال ۱۴۰۱ برای سه‌هزار و ۹۹ نفر به میزان بیش از ۴۳۱ میلیارد تومان و در سال جاری برای ۱۹ هزار و ۵۷۲ نفر به مبلغ بیش از سه‌هزار و ۵۴۱ میلیارد تومان است.

گفتنی است، تسهیلات مسکن روستایی در سال جاری بر اساس مصوبه شورای پول و اعتبار و ابلاغ بانک مرکزی از ۲۰۰ میلیون تومان به ۳۵۰ میلیون تومان افزایش یافته است. همچنین بر اساس تصمیم مجموعه دولت مقرر شده است تا سهم بنیاد مسکن در احداث واحدهای مسکونی که سالیانه ۲۰۰ هزار واحد بود به ۳۵۰ هزار واحد افزایش یابد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا