راه و شهرسازیمجلس و ارگان هامجله خبری

سردرگمی متقاضیان طرح مسکن ملی

به گزارش ساختمان آنلاین: برخی از داوطلبان ثبت نام در طرح های ملی مسکن از مشکلات خود در فرآیند ثبت نام در این طرح ها گلایه دارند.

این افراد متقاضی ثبت نام در طرح اقدام ملی مسکن که در دولت دوازدهم و پس از فراخوان وزارت مسکن و شهرسازی در سایت طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند، پیامک تکمیل ثبت نام و ارائه مدارک را دریافت کرده اند.

 

پس از تکمیل مدارک نتیجه استعلام وضعیت آنان و افراد تحت تکفلشان به اصطلاح “سبز” شده است.

 

اما در ادامه پیامی جهت اعلام زمان و مکان مراجعه حضوری دریافت نکرده اند، و یا به دلایلی دیگر از حضور در طرح مورد نظر منصرف شده اند، اما در حال حاضر پس از اعلام رستم قاسمی، وزیر مسکن و شهرسازی برای ثبت نام در طرح جدید مسکن که در دولت سیزدهم کلید خورده است، امکان ثبت نام ندارند، و پس از ورود به سایت با صفحه زیر مواجه می شوند، و فقط امکان ثبت انصراف از درخواست برای آنان وجود دارد، و این در حالی است که متقاضی از نتیجه ناشی از این ثبت انصراف آگاه نیست، و توضیحی ارائه نشده است که این انصراف صرفا از ثبت نام در طرح گذشته است و یا در صورت انصراف امکان ثبت نام در طرح جدید نیز از او سلب می شود.

1/5 - (2 امتیاز)

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا