مجلس و ارگان هامجله خبری

نیکزاد: برنامه ریزی برای تولید مسکن بدون هماهنگی ملی امکان پذیر نیست

به گزارش ساختمان آنلاین:  علی نیکزاد در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی طرح جهش تولید و تامین مسکن اظهار کرد: مسکن مقوله فرابخشی است، بنابراین برنامه ریزی برای تولید مسکن بدون هماهنگی ملی و بسیج بخش‌های مختلف امکان پذیر نیست. در موضوع مسکن امکان پذیر نیست که حضور رییس جمهور در شورای عالی مسکن حضور نداشته باشد و توقع داشته باشیم که کارها پیش رود. رییس جمهور باید مدیریت عالی را در شورای عالی مسکن برعهده داشته باشد و وزیر راه و شهرسازی هم به عنوان متولی اجرای این کار و وزیر نیرو در جهت تامین تاسیسات زیربنایی باید اقداماتی انجام دهد.

وی تصریح کرد: وزیر اقتصاد در شورای مسکن این وظیفه را برعهده دارد که مباحث بانکی و مصوبات شورای عالی پول و اعتبار را در این جلسه پیگیری کند. رییس کل بانک مرکزی نیز باید بانک‌ها را هماهنگ کرده و وزیر کار هم باید موضوع بیمه‌ها را پیگیری کرده و رییس سازمان برنامه و بودجه متولی اختصاص اعتبارات است. بنابراین باید در ترکیب شورای عالی مسکن وزیر نفت حضور داشته باشد تا بتواند تامین گازرسانی به پروژه‌های مسکن را پیگیری کند و وزیر کشور هم باید حضور داشته باشد تا بحث مسکن و زمین را دنبال کند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا