راه و شهرسازیمجلس و ارگان هامجله خبری

ثبت‌نام 3832 دارابی در طرح مسکن ملی

به گزارش ساختمان آنلاین:  محمد رسول پروری در نشست بررسی برخی از قابلیت‌های مسکن اقدام ملی که در شهرستان‌های شرق فارس در حال اجراست، گفت: این طرح مورد استقبال شهروندان در شهرهای مختلف قرار گرفته و تاکنون بسیاری از متقاضیان مبلغ ۴۰ میلیون تومان آورده اولیه خود را واریز کرده‌اند.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن فارس اضافه کرد: طرح مسکن اقدام ملی در ۱۷ شهرستان استان با تامین آورده متقاضیان در حال اجراست و آورده متقاضیان در این شهرها به رقم قابل توجهی رسیده است.

پروری اظهار کرد: علاوه بر شهرستان‌های شرق فارس در مناطق جنوبی این استان هم از مسکن ملی استقبال خوبی شده است.

مدیر امور اجرایی و ماشین آلات بنیاد مسکن فارس نیز در این نشست با تشریح دستاوردهای توسعه و محرومیت زدایی با کارکرد این مدیریت در سال ۹۹ بر لزوم تداوم فعالیت‌های جهادی و خدمت بی منت تاکید کرد و گفت: در سالی که گذشت شاهد جنبه‌های مختلفی از توسعه و محرومیت زدایی با فعالیت جهادی مدیر امور اجرایی و ماشین آلات بنیاد مسکن استان فارس بودیم.

حسین اعرابی، با گرامیداشت سال پشتیبانی تولید اظهار کرد: محرومیت زدایی و توسعه روستایی از سوی بنیاد مسکن یک مطالبه همگانی است و امسال عزم ملی برای محرومیت زدایی و توسعه روستایی شکل گرفته است.

مدیر امور اجرایی و ماشین آلات عمرانی بنیاد مسکن با اشاره به عملکرد این مدیریت در سال گذشته عنوان کرد: نیروهای جهادی این مدیریت در سال گذشته سه هزار ساعت با ماشین آلات پیشرفته و مهندسی در ستاد بازسازی سیل و زلزله به شهروندان و روستاییان خدمات‌رسانی کرده‌اند.

اعرابی افزود: مشارکت در تهیه یک پروژه طرح هادی و مشارکت در اجرای یک شبکه برق رسانی روستایی، اجرای ۹۵ هزار متر مربع آسفالت و همچنین ۷۰ هزار متر مکعب عملیات خاکی و سیل بند و اجرای ۷۰ هزار متر مربع پروژه بهسازی معابر در مناطق روستایی از دیگر عملکردهای این مدیریت است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا