مجلس و ارگان هامجله خبری

اراضی مسکن ملی فراهم شده است

به گزارش ساختمان آنلاین : محمد اسلامی با بیان اینکه “زمان‌بندی برای انجام طرح ملی مسکن را 2 ساله در نظر گرفته‌ایم”، اظهار داشت: اراضی و زمین‌های لازم برای احداث 400 هزار واحد موجود در طرح ملی مسکن تأمین شده است.

وی اضافه کرد: آن دسته از طرح‌های اقدام ملی مسکن که زودتر شروع شدند، در زمان حاضر به اتمام رسیده‌اند.

اسلامی با تأکید بر اینکه وظیفه دولت فراهم ساختن زمینه برای ساخت مسکن است و نه ساخت آن ادامه داد: بنابراین انتظار داریم مردم در قالب طرح‌های بازآفرینی شهری اقدام جدی‌تری برای ساخت مسکن ملی داشته باشند و با در اختیار گذاشتن زمین‌های خود در اختیار کارگزاران ما زمینه توسعه تولید مسکن در کشور را فراهم کنند.

وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر لزوم تسریع در ساخت واحدهای مسکن ملی در استان قزوین گفت: با توجه به تمام شدن مرحله واگذاری زمین در این طرح باید کار ساخت واحدهای مسکن ملی در استان قزوین هرچه زودتر انجام شود تا رغبت مردم برای مشارکت در این طرح هم بیشتر شود.

اسلامی افزود: بدون شک برای پیمانکارانی که طرح‌های ملی مسکن را زودتر به سرانجام برسانند، بسته‌های تشویقی در نظر خواهیم گرفت تا در زمینه اجرای طرح‌های مشابه در اولویت باشند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا