مجلس و ارگان هامجله خبری

آخرین وضعیت مسکن ملی در کردستان

به گزارش ساختمان آنلاین:  مصطفی رضایی گفت: در حال حاضر ۱۴۱۰۰متقاضی طرح اقدام ملی مسکن در استان در سه مرحله ثبت نامی، پالایش شده و واجدین شرایط واگذاری مشخص شده اند.

وی در خصوص نحوه واگذاری گفت: هم اکنون در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر، زمین را به خود متقاضیان واگذار می‌کنیم و خود آنها پیگیر اخذ پروانه و شروع عملیات ساختمانی هستند، و در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر نیز در شهر سقز پروژه ۱۴۰۰ واحدی عملیاتی شده و درشهر سنندج نیز پروژه ۱۴۰ واحدی بهاران در حال اجرا و در مرحله فونداسیون است و باقی پروژه ها نیز به زودی شروع به کار خواهند کرد.

سرپرست معاونت بازآفرینی و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان کردستان همچنین افزود: مهمترین معضل طرح اقدام ملی بحث تامین زمین است که با راهکارهایی که در جلسه شورای مسکن استان اندیشیده شده بخشی از این مشکل مرتفع شده بخشی دیگر نیز در حال رفع شدن است.

رضایی به شهروندان توصیه کرد با عنایت به اینکه تاکنون دستورالعملی راجع به خرید و فروش امتیاز طرح اقدام ملی مسکن ابلاغ نشده است از خرید یا فروش این امتیاز پرهیز نمایند تا دچار خسران مالی و مشکل حقوقی نشوند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا