راه و شهرسازیمجلس و ارگان هامجله خبری

اعطای تسهیلات به متقاضیان خودمالک در طرح اقدام ملی مسکن

به گزارش ساختمان آنلاین:  محمد حسین پناهی فر اظهار کرد: مطابق تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۰، همه متقاضیان خود مالک فارق از واجد شرایط بودن می‌توانند از تسهیلات خود مالک طرح اقدام ملی مسکن و با نرخ سود مصوب شورای پول و اعتبار بهره‌مند شود.

وی با اشاره به شرایط استفاده از این تسهیلات گفت: دریافت این تسهیلات نیاز به احراز شرایط و ثبت سابقه فرم “ج” ندارد. بنابراین متقاضیانی که یک قطعه زمین به نام خود دارند و به دنبال ساخت و ساز هستند، می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

پناهی فر عنوان کرد: متقاضیان دریافت تسهیلات خود مالکی در طرح اقدام ملی مسکن می‌توانند با مراجعه به سامانه ثمن به آدرس www.saman.mrud.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی افزود: آخرین مهلت در نظر گرفته شده برای ثبت نام در این سامانه و بهره‌مندی از تسهیلات خود مالکی در طرح اقدام ملی مسکن، ۲۸ آبان ماه در نظر گرفته شده است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا