مجلس و ارگان هامجله خبری

مسکن ملی از طرح‌های مهم دولت است

به گزارش ساختمان آنلاین: سیدمجتبی علوی مقدم در نشست شورای مسکن سبزوار افزود: طرح اقدام ملی مسکن از پروژه‌های مهمی است که به طور جدی در دست پیگیری است و در اجرای آن همکاری دستگاه‌های اجرایی ضروری است.

وی ادامه داد: باید از ظرفیت‌های قانونی ایجاد شده در این طرح نهایت استفاده را برای تامین مسکن جوانان و خانواده‌های بدون مسکن داشته باشیم.

رییس اداره راه و شهرسازی سبزوار نیز گفت: در مجموع چهار هزار و ۲۸۷ نفر برای دریافت مسکن ملی در سبزوار ثبت نام کرده بودند.

علی اصغر استیری افزود: ثبت‌ نام ۴۱۹ نفر در طرح اقدام ملی مسکن سبزوار با پرداخت آورده اولیه ۴۰۰ میلیون ریالی نهایی شده است.

وی ادامه داد: سهم اولیه این شهر در طرح اقدام ملی مسکن ۵۰۰ واحد اعلام شده که این واحدها در قالب ۱۳ بلوک در سایت مسکن مهر توحید شهر احداث می شود.

برنامه‌ریزی برای ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در اجرای “طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن” در کشور صورت گرفته است که بر این اساس ۲۰۰ هزار واحد در شهرهای جدید با مشارکت بخش خصوصی، ۱۰۰ هزار واحد در مناطق بافت فرسوده شهری توسط شرکت بازآفرینی شهری و ۱۰۰ هزار واحد نیز به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ساخته می‌شود.

شهر ۲۵۰ هزار نفری سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا