مجلس و ارگان هامجله خبری

آغاز اجرای مسکن ملی در خراسان جنوبی

به گزارش ساختمان آنلاین:  وحید داعی، درباره آخرین وضعیت اجرای طرح اقدام ملی مسکن در خراسان جنوبی به خبرنگاران گفت: از مجموع ۴۰۰ هزار واحد مسکونی ابلاغی طرح اقدام ملی در سراسر کشور سهمیه استان خراسان جنوبی ۲ هزار و ۴۵۰ واحد بوده که هزار و ۳۸۳ واحد در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر و هزار و ۶۷ واحد در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت ساخته می‌شود.

وی افزود: خراسان جنوبی با وجود سهمیه ابلاغی هزار و ۳۸۳ واحد در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر، اراضی برای بهره‌مندی سه هزار و ۷۲۷ واحد به مساحت ۳۶ هکتار را تامین کرده و تا دی ماه تعداد هزار و ۲۴۲ واحد دارای قرارداد ساخت شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی با بیان اینکه در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر نیز اراضی به میزان ۲۶۰ هکتار برای ساخت هفت هزار و ۵۴۷ واحد تامین شده است، تصریح کرد: علاوه بر اقدامات اعلام شده در دولت تدبیر و امید، درخصوص ۲۷۴ واحد برای بهره‌مندی مددجویان کمیته امداد نیز اراضی به صورت رایگان واگذار شده که به میزان حدود ۳.۷ هکتار در سطح استان است.

داعی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر ۱۴۴ واحد دارای قرارداد ساخت است و در استان تاکنون هزار و ۴۶۴ واحد وارد فاز اجرا شده است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا