مجلس و ارگان هامجله خبری

آغاز عملیات اجرایی طرح مسکن ملی همدان

به گزارش ساختمان آنلاین: داریوش حسینی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن در استان همدان، اظهار کرد: اجرای طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای همدان و ملایر که بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت دارند، بر عهده ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) است.

وی تصریح کرد: عملیات اجرایی و تجهیز کارگاه پروژه ۶۰۹ واحدی حصار حاج شمسعلی واقع در شهرک شهید بهشتی و ۱۰۴ واحدی شهرک مدنی در زمینی به مساحت ۸۰ هزار مترمربع توسط جهاد نصر مرکزی که از پیمانکاران تحت قرارداد ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به عنوان کارگزار این اداره کل بوده، آغاز شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان خاطر نشان کرد: اراضی دیگری در شهرک شهید مدنی برای احداث مسکن ملی به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) واگذار شده است که به زودی عملیات ساخت این پروژه‌ها توسط همین پیمانکار آغاز خواهد شد.

حسینی با تأکید بر اینکه خرید و فروش طرح اقدام ملی تولید مسکن غیرقانونی است، افزود: هر گونه سوءاستفاده افراد سودجو از این موضوع باعث لغو و سلب امتیاز واگذار کننده است و این افراد تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا