مجلس و ارگان هامجله خبری

بانک صادرات به ١٥ هزار مستاجر وام ودیعه مسکن پرداخت کرد

به گزارش ساختمان آنلاین:   این بانک در سال گذشته بیش از دو هزار و ٨٤٤ میلیارد ریال به ١٥ هزار و ٩٣ نفر وام ودیعه مسکن پرداخت کرد. استان‌های خوزستان، کردستان، فارس، آذربایجان شرقی، چهارمحال و بختیاری، مازندران، زنجان، کرمان، مرکزی و البرز، ١٠ استان اول دریافت‌کننده بیشترین وام‌ودیعه مسکن از بانک صادرات ایران در سال ٩٩ بوده‌اند.

پرداخت وام ودیعه مسکن برای مستأجران در قالب برنامه‌های حمایتی بانک صادرات ایران در شرایط ویژه ناشی از بیماری کرونا، از ابتدای شهریور ماه سال ٩٩ آغاز شده و در کنار پرداخت تسهیلات حمایت از کسب و کارهای آسیب‌دیده از کرونا، به منظور کاهش مشکلات هموطنان به اجرا درآمده است.

بانک صادرات ایران طی سال‌های اخیر کمک به بخش مسکن را در شهرها و روستاهای کشور با پرداخت تسهیلات حمایتی مورد توجه قرار داده و پرداخت تسهیلات بافت‌های فرسوده شهری و بهسازی و نوسازی مسکن روستایی را نیز به صورت جدی دنبال می‌کند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا