اخبار ساختمان آنلایندیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

بهره‌برداری از حدود ۳ هزار واحد مسکونی شهری توسط بنیاد مسکن در شهرها  

حمیدرضا سهرابی معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ساختمان آنلاین در خصوص اقدامات این بنیاد برای ساخت مسکن در شهرها که مربوط به برنامه سالانه بنیاد است و به غیر از طرح نهضت ملی در حال برنامه ریزی و اجراست گفت: بنیاد مسکن در شهرهای کوچک بنا بر مسئولیت خود به غیر از طرح نهضت ملی مسکن که هم اکنون بیش از ۱۰۰ هزار واحد وارد فاز عملیاتی و اجرایی شده است ۱۵ هزار واحد را در دست اجرا دارد.
معاون مسکن شهری بنیادمسکن ادامه داد: از ۱۵ هزار واحدی که در برنامه بنیادمسکن برای احداث در شهرهای کوچک است حدود یک هزار و ۵۰۰ واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است و در برنامه است تا یک هزار و ۵۰۰ واحد دیگر نیز تا قبل از اتمام سال به بهره‌برداری برسد.
او ادامه داد: در حال حاضر با تامین اراضی در بسیاری از شهرهای کشور روند ساخت و اجرای پروژه های مسکنی تسریع یافته و در صورتی که آورده متقاضیان تامین شود سرعت اجرا افزایش می يابد.
سهرابی اظهار کرد: بنیادمسکن مسئولیت بخشی از اجرای طرح نهضت ملی مسکن را بر عهده دارد که پیشرفت اجرایی  این واحدها در مقایسه با سایر بخش ها بسیار خوب بوده و در صورت تامین به موقع مصالح ساختمانی به زودی شاهد افتتاح بخشی از این واحدها خواهیم بود.
به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا