راه و شهرسازیمجلس و ارگان هامجله خبری

حمایت نمایندگان مجلس از «رستم قاسمی» به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت راه

به گزارش ساختمان آنلاین:   نمایندگان مجلس شورای اسلامی با یادآوری کارنامه موفق«رستم قاسمی» در پٌست‌های مدیریتی، وی را  به سبب داشتن روحیه جهادی و عملیاتی، برای تصدی وزارت راه و شهرسازی مناسب دانستند و از وی حمایت کردند.

«صدیف بدری» نائب رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، قاسمی را مدیری جهادی توصیف کرده و گفته است: با حضور وی در وزارت راه و شهرسازی مشکلات در بخش راه و عمران کاهش خواهد یافت. هم چنین امکان حل مشکلات بخش مسکن با برنامه رستمی امکان پذیر است و پیش بینی این است که در جلسه رای اعتماد نیز رای بالایی بیاورد.

«مسلم صالحی» نماینده مردم اقلید نیز رزومه قاسمی در ابر پروژه‌های عمرانی را مثبت ارزیابی کرده و گفتن است: با اینکه در جریان گمانه زنی ها نام وی برای تصدی وزارت نفت مطرح بود اما رزومه مثبت وی در ابر پروژه هاو فعالیت های عمرانی،جاده سازی و مسکن تاییدی بر معرفی او برای تصدی وزارت راه و شهرسازی است.

«محمدرضا میرتاج الدینی» نائب رییس کمیسیون برنامه و بودجه نیز اعلام کرده است که وی قطعا رای اعتماد نمایندگان را کسب خواهد کرد.

وی گفته است: قاسمی هر کجا کار کرده است موفق بوده و بسیاری از مشکلات وزارت نفت در دوره مدیریت وی حل شده است.

«اکبر احمدپور» از اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نیز از وی حمایت کرده و گفته است: وی در اجرای طرح های مهم اقتصادی نقش داشته است و از مدیران جهادی و با تجربه است.

«اسماعیل کوثری» نماینده مردم تهران در مجلس نیز گفته است: آقای قاسمی انگیزه خدمت رسانی به مردم و روحیه جهادی دارد.وی توانمند است و به همین دلیل برای وزارت راه و شهرسازی انتخاب شده است. این روحیه به وی کمک می‌کند که کارهای بزرگی برای مردم در وزارت راه و شهرسازی انجام دهد.

«عادل نجف زاده» رییس کمیته حمل ونقل زمینی و عمرانی کمیسون عمران مجلس نیز از وی حمایت کرده و گفته است: وزارت راه یک وزارتخانه تخصصی و زیر ساختی است. با توجه به شناختی که از روحیه و کارکرد عملیاتی قاسمی دارم با حضور وی وانتخاب بک تیم کارشناسیِ غیر سیاسی، توفیق بسیار خوبی در ارتقای زیرساختی جاده ها و راه‌های کشور خواهیم داشت.

«جعفر قادری»نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی نیز قاسمی را صاحب صلاحیت علمی و تجربی عنوان کرده و گفته است: کارهای بزرگی که رستم قاسمی با مدرک مهندسی عمران به عنوان فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا در احداث فرودگاه‌ها، بنادر، آزادراها و بزرگراه‌ها جاده‌های اصلی، فرعی و مسکن داشته است تاییدی بر صلاحیت علمی و تجربی وی است.

«سید محسن دهنوی» که نمایندگی مردم تهران را در مجلس شورای اسلامی دارد نیز گفته است: قاسمی مدیری توانمند و امتحان پس داده است.

وی گفته است: قاسمی در شرایط تحریم کارآمدی بی نظیری داشته است. با آمدن او به وزارت راه و شهرسازی ساخت یک میلیون واحد مسکونی در سال ممکن خواهد شد.هم چنین حضور وی در کابینه به اتخاد رویکردهای فرادستگاهی کمک خواهد کرد.

«منصور علی زارعی»نماینده مردم ساری و از اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس نیز گفته است: قاسمی تجربه خوبی در اجرا دارد.در وزارت نفت خوب کار کرده است و با توجه به سابقه عمرانی میتواند عملکرد مثبتی در راه و مسکن داشته باشد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا