مجلس و ارگان هامجله خبری

تکمیل مسکن مهر کردستان تا پایان تیرماه

به گزارش ساختمان آنلاین:  مصطفی رضایی در جلسه شورای مسکن استان که در محل دفتر معاون عمرانی استانداری کردستان تشکیل شد، اظهارکرد: از مجموع واحدهای در تعهد استان، تنها یک هزار و ۶۷۰ واحد باقیمانده که از این تعداد ۳۶۱ واحد خودمالک، ۲۵۷ واحد در قالب تعاونی و ۱۰۵۲ واحد نیز تفاهم نامه سه جانبه است.

وی افزود: خوشبختانه واحدهای باقیمانده نیز دارای پیشرفت مناسب بوده و با تمهیدات اندیشیده شده و هماهنگی های لازم با دستگاه‌های خدمات رسان، عملیات اجرایی مسکن مهر در سطح استان کردستان به استثنای واحدهایی که مشکل و پرونده حقوقی دارند تا پایان تیرماه سال جاری به اتمام رسیده و به متقاضیان تحویل و پرونده مسکن مهر استان بسته خواهد شد.

لازم به ذکر است، ساخت مسکن مهر از دوره دولت محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور وقت ایران آغاز شده. هدف از این طرح خانه‌دار کردن قشرهای کم درآمد که طبق آن دولت با واگذاری قطعه زمین رایگان سعی داشت خانه‌سازی را تشویق کند. اوایل سال ۹۲، دولت دهم مسکن مهر را با پیشرفت ۷۰ درصدی تحویل دولت یازدهم داد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا