مجله خبریراه و شهرسازیصنایع ساختمانی

انبوه‌سازان باید به سمت صنعتی سازی حرکت کنند

به دنبال انتشار پیام وزیر راه و شهرسازی در شبکه های اجتماعی مبنی بر افزایش سقف وام تسهیلات مسکن با بهره گیری از صنعتی سازی و فن آوری های نوین، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران انبوه سازان را به این مهم دعوت کرد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حسین جنتی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با اعلام این مطلب که بیش از ۳۰ انبوه ساز در پروژه های مسکن ملی این اداره کل طی روزهای آتی و در پروژه های جدید شروع به کار خواهند کرد از انبوه سازان خواست به سمت روش های نوین، فن‌آوری های دانش بنیان و صنعتی سازی حرکت کنند.

وی گفت: در حال حاضر پروژه های مسکن ملی شهریار و قرچک با بهره گیری از سیستم قالب تونلی، با روند پیشرفت فیزیکی بسیار خوبی در جریان عملیات هستند اما با توجه به انتشار خبر خوب وزیر راه و شهرسازی در خصوص افزایش ۳۵ درصدی تسهیلات ساخت مسکن ضروری است در تهران به سمت به کارگیری فن آوری های نوین و دانش بنیان حرکت کنیم.

جنتی در پایان گفت: با تصویب شورای پول و اعتبار، تسهیلات ساخت مسکن (به شرط به کارگیری اصول صنعتی و دانش بنیان)، با افزایش ۳۵ درصدی در تهران به ۸۰۰ ملیون تومان برای هر واحد مسکونی رسیده است که این امر اتفاق بسیار خوبی در جهش تولید و رونق ساخت و ساز در استان تهران خواهد بود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا