راه و شهرسازیمجلس و ارگان هامجله خبری

افتتاح 10 هزار واحد مسکن مهر در پردیس

به گزارش ساختمان آنلاین:  مهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران پردیس گفت: خوشبختانه سرعت اجرای پروژه‌های مسکن مهر در شهر پردیس بسیار خوب بوده و هر هفته بخشی از واحد‌های مسکن مهر به بهره برداری می‌رسد.

افتتاح ۱۰ هزار واحد مسکن مهر پردیس در آینده نزدیک

او ادامه داد: طبق برنامه ریزی که انجام داده ایم، حدود ۱۰ هزار واحد مسکن مهر در پردیس آماده تحویل به متقاضیان است که امیدواریم با حضور وزیر راه و شهرسازی جدید بتوانیم این پروژه‌ها را افتتاح کنیم.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس توضیح داد: تعدادی از پروژه‌های مسکن مهر مشکل حقوقی و یا اراضی داشتند که در حال رفع مشکل آن‌ها هستیم تا بتوانیم این واحد‌ها را به متقاضیان تحویل دهیم.

این مقام مسئول از تحویل واحد‌های باقی مانده مسکن مهر شهر جدید پردیس تا شهریور ماه خبر داد و افزود: عملیات اجرایی هفت تا هشت هزار واحد شهر جدید پردیس به دلیل کسری‌های موجود با تأخیر از اوایل سال ۹۸ و برخی هم از اوایل سال ۹۹ آغاز شد.

هدایت یادآور شد: فروش اقساطی واحد‌های مسکونی شهر جدید پردیس اواخر سال ۹۷ حدود ۱۶ هزار واحد بود، اما امروز از مرز ۵۳ هزار واحد گذشته است.

او با بیان اینکه از مجموع ۸۲ هزار واحد تعهد شده برای ساخت مسکن مهر در شهر جدید پردیس، ۱۲ هزار واحد باقی می‌ماند که تعدادی از آن‌ها تا پایان امسال و تعدادی هم در سال بعد افتتاح خواهد شد، افزود: چون تعدادی از متقاضیان به دلیل کمبود واحد، باقی مانده بودند که با رفع تعارضات ملکی توانستیم ساخت واحد‌های ۵۰۰۰ نفر بدون واحد را از ابتدای سال ۹۸ آغاز کنیم.

هدایت همچنین درباره آخرین وضعیت متروی پردیس هم گفت: رایزنی‌ها با شهرداری انجام شده است.

او یادآور شد: طول این خط مترو ۲۵ کیلومتر است و بر اساس برآورد‌های انجام شده هزینه ساخت متروی تهران-پردیس حدود چهار هزار میلیارد تومان است و زمان‌بندی اجرای آن نیز چهار ساله خواهد بود.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس این پروژه را خاص‌ترین پروژه مترو کشور خواند و گفت: طولانی‌ترین تونل متروی کشور در این خط قرار دارد.

هدایت در پایان گفت: این خط مترو دو ایستگاه دارد که یکی در فاز ۵ و دیگری در روبه‌روی پارک علم و فناوری جانمایی شده است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. چرا فقط از پردیس میگید چالوس 472واحد داره که ده ساله یک واحدم تمام نکردن هنوز کار داره کسی هم رسیدگی نمیکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا