مجله خبریبورس و بازارمجلس و ارگان ها

ذوالنور: دولت وضعیت 2.5 میلیون خانه خالی را تعیین تکلیف کند

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم ورود جدی دولت به موضوع اجاره بها، گفت: مردم تحت فشار شدید افزایش بی رویه و غیر متعارف اجاره بها هستند که دولت باید به آن ورود داشته باشد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از ایسنا، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور در جلسه علنی اظهار کرد: نمایندگان مجلس از وضعیت گندمکاران گلایه دارند. دولت باید تلاش کند تا هر چه زودتر مشکل آنها حل شود.

وی افزود: علاوه بر این، گلایه دیگر نمایندگان درباره وضعیت اجاره بها است. مجلس قانون مالیات بر خانه‌های خالی را تصویب کرد منتهی همچنان 2.5 میلیون خانه خالی وجود دارد که با تعیین تکلیف آن شاهد تاثیر جدی در وضعیت بازار و کاهش اجاره و قیمت مسکن خواهیم بود.

نائب رئیس مجلس گفت: دولت قاطع و سریع به این موضوع ورود کند چون مردم تحت فشار شدید افزایش بی رویه و غیر متعارف اجاره بها هستند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا