مجلس و ارگان هامجله خبری

تامین ۳۰ درصد خدمات زیربنایی مسکن مهر از محل اعتبارات دولتی

به گزارش ساختمان آنلاین: احمد اصغری مهرآبادی دربازدید از مناطق مختلف شهرستان های شرق استان تهران در خصوص اقدامات دولت در تامین خدمات روبنایی مسکن مهر  اظهار کرد: 670  باب مدرسه در سایت‌های مسکن مهر در دست ساخت است که 505 واحد به اتمام رسیده و مابقی در حال تکمیل است. همچنین ساخت 500 مسجد نیز در دست ساخت است که 395 مسجد به اتمام رسیده و مابقی درحال تکمیل است و 75 باب کلانتری نیز به اتمام رسیده و در حال بهره برداری است.

وی یادآور شد: مسکن مهر یکی از پروژه هایی بود که در ابتدا قرار بود به صورت اجاره 99 ساله باشد اما با توجه به افزایش هزینه ها و تامین نشدن منابع، مقرر شد دولت به میدان بیاید و برای اجرای این پروژه حامی باشد.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با اشاره به اینکه طی سال‌های گذشته دولت از منابع مختلف کمک های بسیاری در اجرای این پروژه مسکونی داشته است، تصریح کرد: برای اجرای خدمات زیربنایی و روبنایی، طبق تصویب مجلس مقرر شد دستگاه های متولی اجراکننده باشند که آنان نیز با کمبود اعتبارات مواجه شدند و در همین راستا دولت نیز بار دیگر پای کار آمد.

مهرآبادی همچنین ضمن بازدید از محله کریتون و مسکن‌مهر مهرآباد از نزدیک درجریان مسائل و مشکلات مردم این منطقه قرار گرفت و برای حل مشکل مالکیت زمین جوانان محله کریتون بر لزوم پیگیری مراحل الحاق این منطقه به محدوده و واگذاری زمین های آن به افراد واجدالشرایط برای تهیه مسکن جوانان تاکید کرد.

در نشست بررسی مشکلات مسکن‌مهر دماوند موضوعاتی از جمله زیرساخت‌های شهری مسکن مهر، جدول‌گذاری و آسفالت‌ معابر، ندادن پایان‌کار به مجتمع‌های مسکونی و مشکلات تعاونی 11، 12 و 13 مسکن مهر مطرح شد و از روند اجرای پروژه دیوار حائل تعاونی مهر یک نیز بازدیدی صورت گرفت و مقرر شد طی یک ماه آینده پروژه دیوار حائل تعاونی تکمیل شود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا