مجلس و ارگان هامجله خبری

چمران: تا زمان انتخاب رسمی شهردار تهران، حناچی به کار خود ادامه می‌دهد

به گزارش ساختمان آنلاین:   مهدی چمران در آیین افتتاح نمایشگاه عطر سیب در جمع خبرنگاران گفت: در نخستین جلسه اعضای شورای شهر برای انتخاب شهردار تهران اقدام های لازم صورت خواهد گرفت. تا زمان رسمیت یافتن تمامی این اقدامات، حناچی به عنوان شهردار تهران به کار خود ادامه می دهد.

وی افزود: شهردار جدید مشخص است و در جلسه نخست و علنی شورای شهر به طور رسمی انتخاب و معرفی می شود.

مهدی چمران همچنین در آیین بازدید از نوزدهمین رویداد فرهنگی عطر سیب و مراسم اهتزاز پرچم عزای ابا عبدالله الحسین(ع) – شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰- گفت: شیعه  با نام و یاد حسین (ع) زنده است و در طول تاریخ شیعه و شهادت ها است که اسلام را زنده نگه داشته است.

وی با اشاره به جمله «ما ملت امام حسینیم» از  شهید سلیمانی افزود: خرسندیم که آغاز روزهای کار  در شورا با نام و یاد امام حسین (ع) گره خورده و امیدواریم با این طلیعه بتوانیم خدمتگزار خوبی برای مردم  و مکتب مان باشیم.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهر، در نوزدهمین رویداد فرهنگی عطر سیب که در میدان امام حسین (ع) برگزار  شد، مهدی چمران، رییس شورای اسلامی شهر تهران، پیروز حناچی، شهردار تهران؛ پرویز سروری، سید جعفر تشکری هاشمی، حجت الاسلام سید محمد آقا میری، مهدی پیرهادی، مهدی اقراریان و سوده نجفی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران و اقبال شاکری، نماینده مجلس شورای اسلامی؛ حجت الاسلام میثم امرودی، رییس سازمان فرهنگی و هنری شهردار تهران و علی محمد سعادتی، شهردار منطقه ۱۲ حضور داشتند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا