راه و شهرسازیمجله خبری

تحویل ۱۲۵۰۰ خانه به خانواده‌های دارای چند معلول

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از بنیاد مستضعفان، «وحید خاوئی» با اشاره به آخرین وضعیت پروژه احداث مسکن خانواده‌های دارای ۲ معلول و بیشتر که توسط بنیاد مستضعفان و سازمان بهزیستی در حال انجام است، اظهار کرد: به دنبال اجرای تفاهم‌نامه‌های قبلی منعقد شده میان بنیاد مستضعفان و بهزیستی، تا پایان آبان‌ماه سال جاری بیش از ۱۲ هزار و ۵۲۰ خانواده دارای ۲ معلول و بیشتر خانه‌دار شده‌اند و روند اجرایی کامل این تفاهم‌نامه‌ها همچنان ادامه دارد.

معاون بنیاد مستضعفان و مدیرعامل بنیاد علوی افزود: این تعداد واحد مسکونی در قالب ۲ تفاهم‌نامه احداث شده که با تکمیل اجرای آنها، ۱۸۳۰۰ خانواده دارای ۲ معلول و بیشتر در سراسر کشور خانه‌دار می‌شوند.

وی در خصوص سرمایه‌گذاری بنیاد مستضعفان برای اجرای این پروژه گفت: بنیاد مستضعفان برای احداث مسکن خانه‌های پر معلول، بیش از ۹۲۰ میلیارد تومان را تخصیص داده است که این اعتبار برای احداث بیش از ۱۰ هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی در مناطق شهری و ۸ هزار و ۱۴۰ واحد در مناطق روستایی است.

خاوئی خاطرنشان کرد: استان‌های فارس، خراسان رضوی و کرمان دارای بیشترین سهم از واحدهای احداثی برای خانواده‌های دارای ۲ معلول و بیشتر را در ۲ تفاهم‌نامه منعقد شده دارند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا