مجلس و ارگان هامجله خبری

تفاهمنامه ساخت ۵۷ هزار مسکن بین بانک مسکن و ارتش امضا شد

به گزارش ساختمان آنلاین:   محمود شایان در مراسم امضای تفاهم نامه اعطای تسهیلات ساخت مسکن بین بانک مسکن و ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه طبق اساسنامه، تامین مالی مسکن اقشار میان درآمدی جامعه وظیفه ذاتی بانک مسکن است، گفت: از طرف خود و مدیران بانک مسکن اعلام می کنم تلاش می کنیم در حد امکان محدودیت ها و موانع در جهت تسهیل اجرای تفاهم نامه برداشته شود.

وی افزود: در حالی که بانک مسکن طبق قانون مصوب مجلس مکلف به تامین مالی سالانه 220 هزار واحد مسکونی از یک میلیون واحد مورد نیاز در کشور شده اما ما این آمادگی را اعلام می کنیم که سالانه تامین مالی 500 هزار واحد مسکونی را بر عهده بگیریم.

 امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران نی زدر این مراسم گفت: امیدواریم هر چه سریعتر فرایند اجرایی این تفاهم نامه آغاز شود تا پرسنل ارتش بتوانند از مزایای این تسهیلات بهره مند شوند.

وی تصریح کرد: در قالب این تفاهم نامه بانک مسکن تسهیلات لازم جهت ساخت این میزان واحد مسکونی سازمانی برای پرسنل ارتش در شهرهای کشور با محوریت ستاد آجا پرداخت خواهد کرد. قرار است، این تفاهم نامه طی سه سال و با تامین مالی بانک مسکن اجرا شود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا