راه و شهرسازیمجله خبری

بانک اطلاعات اراضی در اختیار دولت تشکیل می‌شود

به گزارش ساختمان آنلاین:  به نقل از وزارت راه و شهرسازی؛ احمد اصغری مهرآبادی افزود: اطلاعات زمین‌های سازمان در بانک زمین تا امروز به‌روز رسانی شده است.

وی با اشاره به اینکه تکمیل و توسعه بانک زمین نخستین بند از ۱۰ فرمان ابلاغی وزیر راه و شهرسازی به زیرمجموعه‌های این وزارتخانه است که در نشست مشترک با نمایندگان شرکت عمران شهرهای جدید و شرکت بازآفرینی شهری در خصوص پیگیری تکمیل و توسعه اطلاعات بانک زمین برگزار شد، گام بعدی ما بارگذاری اطلاعات این دو شرکت زیر مجموعه وزارت راه و پس از آن اطلاعات اراضی سایر دستگاه‌ها روی سامانه بانک زمین است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه همکاری مناسبی میان کارشناسان بانک زمین و فناوری ارتباطات و اطلاعات سازمان ملی زمین و مسکن، شرکت عمران شهرهای جدید و شرکت بازآفرینی شهری وجود دارد، ادامه داد: به زودی گزارش مفصلی از پیشرفت کار بانک زمین را در اختیار شورای عالی مسکن قرار خواهیم داد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا