راه و شهرسازیمجلس و ارگان هامجله خبری

سهم کرمانشاه از طرح دولت مشخص شد

به گزارش ساختمان آنلاین:  «هوشنگ بازوند» در جلسه شورای مسکن استان کرمانشاه در سرسرای شهدای دولت استانداری، افزود: این قانون مجلس سه ویژگی مثبت دارد بطوریکه زمین برای متقاضیان به صورت ۹۹ ساله واگذار می‌شود و هزینه خرید زمین به مردم تحمیل نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه براساس برآوردها حدود ۷۰ درصد هزینه ساخت واحد مسکونی به صورت تسهیلات در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد، گفت: علاوه بر این ۲ مورد صندوقی به عنوان یک واحد مالی ایجاد شده است که از منابع مختلف تغذیه شده و قرار است از پروژه ساخت سالیانه یک میلیون مسکن در کشور حمایت کند.

مقام عالی دولت در استان کرمانشاه از وجود ابهاماتی در قانون مذکور خبر داد و توضیح داد: در جلسات مختلف کارشناسی این ابهامات استخراج و به با ارائه راهکار در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار می‌گیرد به عنوان مثال در برخی از شهرها دولت زمینی ندارد و باید برای مشکلات اینچنینی راهکاری پیدا شود.

بازوند در خصوص نحوه ثبت‌نام و زمان خانه‌دار شدن متقاضیان در این طرح گفت: زمان ثبت نام به زودی اعلام می‌شود و مطابق برنامه‌ریزی‌های انجام شده متقاضیان باید بعد از یک سال خانه‌های خود را تحویل بگیرند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا