فن آوری های ساختمانیمجله خبری

آمریکا چند سال با کمبود مسکن روبرو خواهد بود

به گزارش ساختمان آنلاین:  شریل پالمر، مدیرعامل غول ساختمان سازی آمریکا، تیلور موریسون، می‌گوید کمبود مسکن آمریکا که از قبل از پاندمی آغاز شده بود با اوج گرفتن تقاضای خرید تا چندین سال وجود خواهد داشت.

او می‌گوید: با کاهش بی‌سابقه تعداد مساکن نو و قدیمی آماده برای فروش که سطح آن به پایین‌ترین سطح در چندین سال اخیر رسیده است، کار ما مسکن سازان برای جبران این کمبود که در یک دهه اخیر رو به افزایش بوده است، بسیار سخت شده است.

والتر ادامه داد: نرخ سود وام مسکن در آینده نزدیک و با بهبود وضعیت اقتصاد بالا خواهد رفت. ما باید انتظار این اتفاق را داشته باشیم. قرار نیست نرخ سود وام مسکن برای همیشه از ۳ درصد کمتر بماند.

او اضافه کرد: با این حال کمبود عرضه مسکن و افزایش شدید تقاضای خرید آن چیزی است که برای چند سال آینده ماندگار خواهد بود.

قیمت مسکن در ایالات متحده در طول پاندمی کرونا به شدت بالا رفت چرا که با پایین آمدن نرخ بهره تقاضای خرید مسکن بالا رفت در حالی که بازار با کمبود عرضه روبرو بود.

طبق آخرین گزارش اتحادیه ملی مشاوران املاک آمریکا تعداد مساکن موجود برای فروش بین ۵.۵ میلیون تا ۶.۸ میلیون واحد کمتر از آنچه مورد تقاضا است می‌باشد

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا