بورس و بازارمجله خبری

شرق تهران؛ کانون عرضه آپارتمان‌‌های نقلی

به گزارش ساختمان آنلاین:  اگرچه در مناطقی از جنوب غربی تهران نظیر منطقه ۹ نیز تعداد آپارتما‌‌ن‌‌های نقلی تا ۶۰ مترمربع که برای فروش عرضه شده‌‌اند، کم نیست، اما بررسی موجودی فایل‌‌های فروش در این گروه متراژی حکایت از آن دارد که کانون عرضه آپارتمان‌‌های نقلی تهران در حال حاضر، مناطق شرقی است. جست‌وجو در بازار مسکن مناطقی مثل ۷، ۸، ۱۳ و ۱۴ شهر تهران را می‌توان به متقاضیان خرید آپارتمان‌‌های کوچک‌‌متراژ توصیه کرد، چراکه با شروع فصل تابستان، تعداد آپارتمان‌‌های نقلی فروشی در این منطقه افزایش چشمگیری داشته است.

14

هر چند در همه مناطق شهر حتی لوکس‌‌ترین مناطق شمالی همواره می‌توان طیف متنوعی از متراژ آپارتمان‌‌های مسکونی را در میان فایل‌‌های فروش مشاهده کرد، اما واقعیت این است که در هفته‌های اخیر در اغلب مناطق شمالی تهران عرضه آپارتمان‌‌های دو‌خوابه به مراتب بیشتر از کوچک‌‌متراژهای یک‌‌خوابه بوده است و در این بین فقط در منطقه 4 از میان مناطق 1 تا 5 واقع در شمال تهران می‌توان، آپارتمان‌‌های نقلی فروشی با مساحت تا 60 مترمربع با تعداد بیشتر یافت.

در جدول زیر قیمت‌‌های پیشنهادی فروش تازه‌‌ترین آپارتمان‌‌های تا 60 مترمربع فایل شده در شهر تهران گردآوری شده است که نشان می‌دهد عمده عرضه این گروه متراژی از جنس واحدهای چند سال ساخت بوده است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا