مجلس و ارگان هامجله خبری

بخش مسکن صنعت را فعال کند

به گزارش ساختمان آنلاین:   علی نیکزاد در مراسم آغاز عملیات ساخت 120 هزار واحد مسکن برکت و بهره برداری از 30 هزار واحد مسکن محرومین توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: مسکن اثرگذاری قابل توجهی در بحث اقتصاد، تشکیل خانواده و اشتغال دارد.

وی با بیان این که مسکن بهترین حلقه برای خنثی کردن تحریم‌های ظالمانه است اظهار داشت: وقتی مسکن در کشور فعال می شود صنعت فعال می شود پس با فعال شدن ساخت مسکن باید به صنعت کمک کنیم.

نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: این که در کلان شهرها از راه حلال صاحب خانه شویم تقریبا نشدنی است پس دولت و مجلس برای این موضوع باید کاری انجام دهند.

وی اظهار داشت: کسانی که صاحب خانه می شوند تعلق و هویت پیدا می کنند خانه دار کردن ایرانیان به خصوص جوانان بسیار مهم است در این راستا عزم و برنامه ریزی برای ساخت مسکن در مجلس وجود دارد و باید برای جهش در تولید مسکن تلاش کرد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا