فن آوری های ساختمانیمجله خبری

افزایش سرعت رشد نرخ مسکن در انگلیس

به گزارش ساختمان آنلاین:   بانک هالیفاکس که ارائه دهنده وام مسکن در انگلیس است، اعلام کرد که قیمت مسکن در این کشور با بیشترین سرعت طی 6 ماه گذشته افزایش یافته است چرا که محدودیت های کرونایی کاهش یافت و دولت انگلیس تخفیف مالیاتی موقت برای خرید مسکن را تمدید کرد.

این افزایش 1.1 درصدی به دنبال عدم تغییر نرخ مسکن در ماه فوریه رخ داد و سرعت سالانه افزایش قیمت مسکن را به 6.5 درصد رساند.

بر اساس این گزارش، هزینه متوسط خرید ​​یک خانه در انگلیس به 254606 پوند (349000 دلار) رسید.

بازار مسکن این کشور طی سال گذشته رونق گرفت و بدترین رکود در سه قرن گذشته و محدودیت های کرونایی را پشت سر گذاشت.

در ماه مارس، خزانه داری انگلیس تخفیف مالیات مسکن را که قرار بود منقضی شود تمدید کرد و خریداران را مشتاق به خرید قبل از مهلت مقرر کرد.

راسل گالی، مدیرعامل هالیفاکس در بیانیه ای روز جمعه گفت: بازار مسکن در ماه مارس احیا شد. ما انتظار داریم که سطح بالای فعالیت (در این بازار) حفظ شود. اولویت های زندگی کاری در طی این همه گیری تغییر کرده است. کمبود خانه برای فروش نیز از قیمت ها حمایت می کند.

گالی گفت: در شرایطی که اقتصاد هنوز تاثیر کامل بزرگترین رکود طی بیش از 300 سال را احساس نکرده است، ما در مورد چشم انداز بلند مدت احتیاط می کنیم.

وی افزود: با توجه به عدم اطمینان فعلی و احتمال بیکاری بیشتر، ما همچنان انتظار داریم که رشد قیمت مسکن تا پایان امسال تا حدودی کند شود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا