راه و شهرسازیمجلس و ارگان هامجله خبری

پیگیری مسکن خبرنگاران در دولت جدید

به گزارش ساختمان آنلاین: عباس مقتدایی اظهار کرد: چندی پیش در مجلس در قالب تذکری به وزرای راه و شهرسازی و فرهنگ و ارشاد اسلامی مطالبی در خصوص تامین مسکن خبرنگاران و حل اختلاف بین این دو وزارتخانه مطرح کردم، وزارت راه با پیگیری مصرانه این موضوع در پاسخی اعلام کرد که ما بارها اعلام آمادگی کرده و حتی تفاهم نامه نیز آماده است منتها همچنان وزارت فرهنگ اقدام لازمی انجام نداده است.

وی ادامه داد: قرار بود بین اقایان اسلامی و صالحی جلسه ای برگزار و این تفاهم نامه امضا شود که متاسفانه این کار انجام نشد؛ به نظر می رسد این تعلل از سمت وزارت فرهنگ بوده است از این رو 15 روز پیش در مکاتبه ای با وزیر فرهنگ درخواست کردم که جلسه در اسرع وقت تشکیل شود، پاسخ داده شده از سوی معاونت امور مطبوعاتی بیانگر عدم انگیزه برای انجام این کار بود.

مقتدایی افزود: مجددا امروز در نامه ای به معاون توسعه مدیریت وزارت ارشاد به عنوان مسئول این کار خواستار برگزاری سریع جلسه شدم. امیدوار بودیم اقای صالحی وزیر ارشاد همچون وزارت راه، انگیزه و همت خود را در انجام این کار به میدان آورد ولی متاسفانه تا این لحظه اقدامی نشده است. قطعا این مورد را از وزیر بعدی فرهنگ و ارشاد اسلامی و راه و شهرسازی به صورت مصرانه پیگیری می کنیم؛ مطالبه ما این است در اولین روزهای این دو وزارت خانه این تفاهم نامه امضا و عملیاتی شود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا