راه و شهرسازیمجله خبری

جزئیات تعدیل نرخ مسکن مهر پرند و پردیس

به گزارش ساختمان آنلاین:  انوشیروان محسنی بندپی در جلسه شورای مسکن با اشاره به لزوم تحویل تمام واحدهای مسکن مهر تا پایان سال اظهار داشت: در استان تهران در مجموع ۸۴ درصد پروژه‌های مسکن مهر افتتاح شده و برنامه ریزی و پیگیری‌های مؤثر برای تحقق مطالبات مردم انجام می‌شود.

وی در ادامه در مورد طرح مسکن اقدام ملی افزود: برخی از متقاضیان طرح مسکن اقدام ملی از زمان افتتاح حساب نسبت به تکمیل موجودی خود اقدام نکردند که با توجه به اطلاع رسانی و فراخوان چندین باره مقرر شد تا ۱۰ آذرماه فرصت داده شود تا این افراد نسبت به تکمیل موجودی اقدام کنند.

استاندار تهران گفت: با توجه به وجود برخی واحدهای مربوط به بخش خصوصی با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در استان تهران مقرر شد تا این واحدها در قالب طرح اقدام ملی با زمانبندی افتتاح و طبق ضوابط مشخص در اختیار متقاضیان قرار بگیرد.

محسنی بندپی عنوان داشت: در مورد تعدیل قیمت پروژه‌های مسکن مهر پردیس و پرند به جهت افزایش قیمت نصبیات نیز طبق برنامه ریزی انجام شده مصوب شد که نهادهای حمایتی و افراد خانه اولی از افزایش قیمت مستثنی شوند، ضمن اینکه مشکل مربوط به مسکن در حوزه تعاونی‌ها بر اساس مشکلات احصا شده در جلسه مشترک با حضور مسئولان بنیاد مسکن، اداره راه و شهرسازی و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرتفع شود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا