بورس و بازارراه و شهرسازیمجله خبری

دریافت وام ودیعه مسکن مانع از اخذ تسهیلات خرید مسکن نیست

به گزارش ساختمان آنلاین:  محمدرضا رضایی کوچی بر اجرای قانون جهش رونق تولید مسکن تاکید کرد و افزود: افراد و سرپرست خانواده‌ها که مستأجر هستند و به دلیل شرایط کرونایی از تسهیلات دولت (وام ودیعه مسکن) استفاده کرده اند، فرم «ج» آن‌ها قرمز نخواهد شد و می‌توانند از تسهیلات خرید مسکن که همان ساخت یک میلیون واحد مسکونی برای افراد فاقد مسکن است، استفاده کنند.

رضایی کوچی با بیان اینکه فرم (ج) به معنی استفاده افراد از مزایا و تسهیلات دولتی است گفت: در طرح جهش رونق تولید نکات خوبی در راستای ساخت و ساز مسکن فراهم شده است.

وی افزود: در سامانه قبلی که افراد ثبت نام کرده اند و موفق به دریافت مسکن نشده اند، بر اساس قانون جدید جهش رونق تولید ثبت نام‌های قبلی باطل است.

رضایی کوچی ادامه داد: وزیر راه و شهرسازی روز سه شنبه مهمان کمیسیون عمران مجلس است، این کمیسیون کاملاً بر اجرای طرح نظارت می‌کند و راه و شهرسازی به عنوان مجری و نماینده دولت موظف است برنامه‌های این طرح را هر چه سریع‌تر به کمیسیون عمران ارائه کند.

وی با مهیا خواندن زمینه اجرایی شدن این طرح افزود: با وجود مصالح ساختمانی مورد نیاز و نیروی کار موجود در کشور، ساخت یک میلیون واحد مسکونی در سال شدنی است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا