راه و شهرسازیمجلس و ارگان هامجله خبری

اختصاص بخشی از ۴ میلیون مسکن وعده داده شده به فرهنگیان

به گزارش ساختمان آنلاین:   حسین باغگلی روز شنبه با انتشار مطلبی در صفحه توییتر خود نوشته است: حمایت شخص رئیس جمهور از آموزش و پرورش، مطالبه طولانی مدت خانواده و تربیت است.

آیت الله رئیسی به من اطمینان دادند که این پشتیبانی وجود خواهد داشت و قول دادند که از چهار میلیون مسکن وعده داده شده به مردم، بخش مشخصی به فرهنگیان اختصاص داده خواهد شد.

حمایت رئیس‌جمهور از آموزش‌وپرورش مطالبه خانواده و تربیت است

حسین باغگلی متولد سال ۱۳۵۷ مشهد و دارای مدرک دکتری علوم تربیتی (فلسفه تعلیم و تربیت) از دانشگاه فردوسی مشهد، مدیرعامل بنیاد فرهنگی رضوی مدارس عام المنتفعه امام رضا (ع)، عضو متخصص کارگروه پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی، مشاور تخصصی در طراحی برنامه های آموزشی و تربیتی است.

رییس دولت سیزدهم ۲۰ مرداد ماه فهرست پیشنهادی وزرای خود را برای اخذ رای اعتماد به مجلس شورای اسلامی اعلام کرد. باغگلی به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش معرفی شده است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا