راه و شهرسازیمجله خبری

واگذاری امتیاز مسکن ملی ممنوع است

به گزارش ساختمان آنلاین: احمد پارسا در ادامه افزود: با توجه به آغاز عملیات اجرایی طرح مسکن ملی در بروجرد اختصاص واحد به متقاضیان ثبت نام شده در طرح اقدام ملی مسکن نهایی نبوده و حق مالکیتی برای فرد متقاضی تا زمان تسویه حساب کامل و فروش اقساطی تسهیلات ایجاد نمی‌نماید.

وی تاکید کرد: لذا هرگونه واگذاری امتیاز خلاف قانون و در صورت مشاهده نسبت به حذف واحد اختصاص یافته به متقاضی اقدام خواهد شد.

رییس اداره و شهرسازی بروجرد بیان کرد: تاکنون حدود چهارهزارو ۲۰۰ متقاضی در سامانه اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند که یک هزارو ۲۰۰ نفر جهت تشکیل پرونده اقدام نموده‌اند.

پارسا اضافه کرد: مطابق دستورالعمل وزارتخانه آخرین فرصت تشکیل پرونده متقاضیان تا آخر آذرماه می‌باشد و در صورت عدم اقدام حذف خواهندشد.

وی اظهار داشت: هم اکنون عملیات اجرایی پروژه ۱۲۰ واحدی مشارکتی و همچنین فاز یک اقدام ملی مسکن در بروجرد به تعداد ۲۴۰ واحد شروع شده. است.

پارسا بیان کرد: ۳۷ هکتار از زمین‌های دولتی برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن این شهرستان در نظر گرفته شده که ظرفیت احداث مسکن ملی در این اراضی تعیین شده تنها سه هزار واحد است.

وی ادامه داد: اقدام ملی مسکن در شهرستان یک طرح بزرگ است که باید با همکاری و هماهنگی همه دستگاه‌ها انجام شود.

رییس اداره راه و شهرسازی بروجرد اضافه کرد: دستگاه‌های خدمات رسان آب، برق، گاز، مخابرات و شهرداری باید از هم اکنون پای کار باشند تا مشکلاتی که در مسکن مهر به وجود آمد تکرار نشود.

پارسا گفت: ۱۰۸ واحد نیز در میدان امام حسین (ع) بروجرد برای طرح اقدام ملی مسکن در نظر گرفته و هدف از انتخاب این محل بازسازی بافت فرسوده است.

وی یادآور شد: ۱۲۰ واحد نیز در شهرک اندیشه درنظر گرفته شده که با مشارکت با سرمایه گذار اجرا خواهد شد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا