راه و شهرسازیمجله خبری

افتتاح 2700 مسکن محرومین در همدان

به گزارش ساختمان آنلاین:  رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در آیین بهره‌برداری از ۱۵۴ واحد مسکن محرومین روستای “خلیل کُرد” شهرستان بهار، تصریح کرد: تا کنون ۸۰۰ میلیارد تومان پراخت شده و تا پایان دولت، ۸۰ میلیارد تومان پرداخت خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان نیز در این آیین، گفت: طرح احداث واحدهای مسکونی محرومان در قالب یک پروژه ملی و با هدف خانه‌دار کردن خانوارهای کم درآمد، خانوارهای آسیب‌پذیر ساکن مناطق روستایی و شهرهای دارای ظرفیت استقرار دائم، خانوارهای دارای واحدهای مسکونی غیرمقاوم و در معرض خطر و خانواده‌های محروم و بدون مسکن شهریور سال گذشته در استان آغاز شد.

حسن ظفری اظهار کرد: این طرح با استفاده از تسهیلات بانکی و کمک بلاعوض دولت اجرا شد و در این چارچوب به هر واحد مسکونی ۴۰ میلیون تومان کمک بانکی و ۳۵ میلیون تومان کمک دولت براساس تفاهم‌نامه سازمان برنامه و بودجه، استانداری همدان و بنیاد مسکن، اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه این طرح که قرار بود با ۲۰۰۰ واحد مسکونی اجرایی شود با تلاش مضاعف مسئولان استان همدان به ۳۰۰۰ واحد افزایش یافت، خاطرنشان کرد: اجرای این طرح‌ها با بیش از یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی با کارمزد پنج درصد و ۹۰۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض حساب ۱۰۰ حضرت امام(ره) و دولت درنظر گرفته شده است.

آیین افتتاح و بهره‌برداری از ۲ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی محرومان به‌صورت نمادین در روستای خلیل‌کُرد شهرستان بهار از توابع استان همدان با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس برنامه و بودجه کشور، استاندار همدان، دکتر حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و برخی از مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا