مجلس و ارگان هامجله خبری

ساخت 2300 مسکن برای محرومان در ایلام

به گزارش ساختمان آنلاین:  قاسم سلیمانی‌دشتکی، در دیدار مهندس “خاکی پور”، مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز کشور ضمن تشکر از زحمات بنیاد مسکن کشور در ساخت مسکن محرومین استان، اظهار کرد: ظرف چند سال گذشته اقدامات کم‌نظیری در راستای ساخت مسکن محرومان در استان شروع شده است که انشاءالله تاپایان دولت به سرانجام خواهد رسید.

وی در ادامه گفت: در این میان نقش بنیاد مسکن و حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) برجسته و قابل تقدیر است.

سلیمانی‌دشتکی به سفر روسای سازمان برنامه و بودجه کشور، بنیاد مسکن کشور و کمیته امداد حضرت امام (ره) به استان اشاره کرد و گفت: در جریان این سفر و بر اساس هدفگذاری انجام شده مقرر شد ۲ هزار و ۳۰۰ واحد مسکن محرومان تا پایان سال مالی جاری در این استان ساخته شود که تاکنون روند احداث برخی از آنها مناسب و در حال انجام است.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به تشکیل مجمع خیرین مسکن ساز در استان گفت: با تشکیل این انجمن کمک به ساخت مسکن محرومین هدفمند می شود.

وی در ادامه خواستار مشارکت بیشتر خیرین در ساخت مسکن برای اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه شد و گفت: انشاءالله با شکل گیری این انجمن شاهد حضور بیشتر افراد خیر و نیکوکار در ساخت مسکن محرومان استان باشیم.

وی افزود: در این راستای برای تهیه زمین جهت ساخت مسکن محرومان همکاری لازم بعمل خواهد آمد.

مهندس خاکی پور، مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز کشور نیز در این نشست ضمن تشکر از تلاش ها و پیگیری های استاندار ایلام در راستای کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه گفت: در صورت تامین زمین ۱۰۰ واحد مسکونی برای محرومان در شهر ایلام ساخته می شود.

همچنین احمد کرمی، معاون عمرانی استاندار ایلام، در اولین نشست مجمع خیرین مسکن ساز استان ایلام با عنوان این مطلب که ظرفیت های مناسبی برای استفاده از توان خیرین در کمک به احداث مسکن محرومان وجود دارد، اظهار کرد: در تلاش هستیم از این طرفیت مهم به نحو احسن استفاده کنیم.

وی افزود: خانه دار شدن اقشار آسیب پذیر یک ضرورت است ،لذا باید از همه ظرفیت ها بخصوص مشارکت خیرین برای خانه دار شدن افراد بی بضاعت بهره گرفت.

معاون امور عمرانی استاندار ایلام با تاکید بر این مهم که با پیگیری های استاندار ایلام اقدامات‌ ارزشمندی در ساخت مسکن محرومان انجام شده است گفت: در این زمینه می توان به سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و هیئت همراه به استان اشاره کرد که تفاهم نامه ساخت ۲ هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی تاپایان دولت به امضا رسید.

وی یادآور شد: در شرایط فعلی اقتصادی لازم است خیرین بیش از گذشته به محرومان و نیازمندان توجه داشته باشند چرا که با اعتبار در نظر گرفته شده احداث و ساخت واحدهای محرومان به سختی پیش خواهد رفت.

کرمی همکاری کامل بانک‌ها، شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و دستگاه‌های خدمات‌رسان جهت اتمام هر چه سریع‌تر این پروژه مهم را خواستار شد و گفت: مسکن محرومان باید با بهترین کیفیت ساخته و به مالکان تحویل داده شود خوشبختانه همکاری دستگاه های اجرایی استان ایلام در احداث این واحدها مناسب است.

معاون استاندار ایلام اضافه کرد: کار ارزشمند و مهم خیرین، مصداق بارزی از باقیات و صالحات است و این مهم جز با عشق و ایمان معنا نخواهد یافت چون این افزاد با عمل خیرخواهانه خود در راستای حل مشکلات مردم گام بر می دارند و جای شکر و سپاس گذاری دارد که در جای جای ایران اسلامی، خیرین احساس تکلیف می کنند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا