مجله خبری

تاسیس شرکت مشترک در زمینه مسکن و راهسازی آتی سوریه

وزیر راه و شهرسازی کشورمان در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی با وزیر مسکن سوریه در خصوص همکاری‌های مشترک دو کشور در زمینه مسکن و راهسازی سوریه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی کشورمان امروز چهارم آبان ماه در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی، با سهیل عبداللطیف وزیر مسکن و خدمات عمومی جمهوری سوریه دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، همکارهای‌های مشترک دو کشور در زمینه مسکن، راهسازی و پل‌سازی مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت. مقرر شد تا مشکلات دو کشور در زمینه‌های حمل‌و‌نقل، گمرک و بانک حل‌و‌فصل شود و شرکت‌های دولتی و خصوصی دو کشور طی گفتگوهایی که انجام می‌دهند، شرکتی مشترک بین دو کشور تشکیل دهند و همکاری‌ها و بازسازی‌های آتی در قالب شرکتی مشترک بین دو کشور در بخش های مسکن و عمران انجام شود.

در این نشست، محمود محمودزاده، معاون مسکن و ساختمان، حبیب‌اله طاهرخانی مدیر عامل شرکت عمران شهرهای‌ جدید، دانایی‌فر رییس ستاد توسعه روابط اقتصادی ایران با عراق و سوریه، تیمور بشیر گنبدی، مدیرکل دفتر توسعه امور بین الملل، مازن اللحام معاون وزیر مسکن و خدمات عمومی سوریه، عامر اسماعیل هلال مدیرکل شرکت عمومی ساخت و تعمیر، و محمد عاصی مدیرکل شرکت عمومی راه و پل حضور به هم رساندند.

گفتنی است، به دستور وزیر راه و شهرسازی کشورمان و بر اساس توافقی که بین وزرای دو کشور در حال انجام است، شرکت های دولتی و خصوصی کشورمان و همچنین شرکت های سوریه هم اکنون در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی در حال گفت و گو و تبادل نظر برای همکارهای مشترک در زمینه مسکن و راهسازی سوریه هستند که نتایج آن متعاقبا اعلام می‌شود.

 

منبع: سایت وزارت راه و شهرسازی

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا