مجلس و ارگان هامجله خبری

لزوم تسریع در تکمیل ساختمان‌های دولتی

به گزارش ساختمان آنلاین:  محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان اردبیل اظهار کرد: تعدادی از این ساختمانها در قالب مجموعه های فرهنگی، هنری، معلولان ذهنی و فرمانداری ها به شکل نیمه تمام باقیمانده که با هدف کاهش هزینه های استهلاک و نگهداری بهتر است در ماه های آینده ۵ تا ۶ باب از این ساختمانها تکمیل و افتتاح شوند.

وی در ادامه به مطالبات پیمانکاران راه های روستایی اشاره کرد و گفت: در حالی که بخش عظیمی از این پروژه ها تکمیل و افتتاح شده اما ۶۰ میلیارد تومان مطالبات پیمانکاران باقیمانده است که انتظار می رود این بدهی ها از محل منابع ۱۱۲ میلیارد تومانی امسال توسعه راه های روستایی استان اردبیل به صورت فوق العاده بخشی از این مطالبات پرداخت شود تا بیش از این شرمنده پیمانکاران نشویم.

حیدری در مورد مسکن اقدام ملی و واگذاری زمین رایگان در همه شهرستان ها در راستای اجرای این طرح گفت: ارزش زمین های رایگان واگذار شده به این طرح بسیار بالاست که ما با حمایت استاندار اردبیل و پشتیبانی های سایر دستگاه ها واگذاری زمین رایگان انجام شده که جزو استانهای ممتاز کشور هستیم.

حیدری به برخورداری تمام راه های استان از ردیف اعتبار ملی خبر داد و گفت: این امر با تلاش استاندار اردبیل و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل و نمایندگان استان امکان پذیر شده بطوریکه ما سال قبل از مجموع منابع ملی ۳۳۰ میلیارد تومان منابع برای توسعه بزرگراه ها جذب صددرصدی کردیم.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا